You won't get it back

Ska man sammanfatta helgen lite kanske;

LÖRDAG

Eftersom jag hoppade över städningen i fredags så fick jag göra den igår, och jag var helt inställd på att jag skulle få städa själv för en gångs skull, men min finfina pappa ställde upp i alla fall och gjorde dammsugningen som alltid. Tack för det.
Bekka och jag åkte in till Vimmerby för och ta lite kort på de fina balparen från vimmerby gymnasium (bilder kommer någon annan gång) och jag körde Hasses och Helenes volvo. Fy satan så nervös jag var för att köra en helt ny sorts bil, men det gick ju bra ändå. Jag är så duktig så :)
Sammankomst på slätten, lite smådricka och lite bockia som jag tydligen var värdelös på.

SÖNDAG

Var i Kalmar och handlade lite smått. Bikini, 6 tröjor och två par skor. Jag var nästan säker på att jag skulle komma hem med fler par men icke, det får bli en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0