Tralala lilla molntuss

Karina var sjuk idag och jag har som vanligt ingen koll så där sitter man klockan 9 i skolan och väntar för fullt på att läraren ska komma, och så visar det sig efter ett tag att hon har skickat ett litet vackert mail om att hon är sjuk, bra gjort fröken Solnevik, bra gjort. Jag fick i alla fall sluta mycket tidigare än vad jag skulle gjort annars, och vi slapp redovisa mjölkredovisning och det var ju jättebra för det hade både jag och Lollo totalglömt, så vid 12.30 var jag hemma och kollade på andra avenyn. Och bara för att det är förbaskat molningt idag och för att det är min namnsdag (typ, Rebecca och Rebecka är nästan samma grej) så ska jag bjuda på en liten truddelutt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0