teärötete

Bra eftermiddag; sur på halva teckenspråksklassen (Y) Jag är urusel på datorer men herre gud, de kan knappt installera ett program, är ni helt körda eller? Det blir inte bättre av att jag kommer ut från klassrummet och ser en BF elev som sitter och skriver på hela bordet. Det var bara att sätta på den stränga minen och säga till att de ska tvätta bort det, och tro det eller ej men de tvättade faktiskt bort det med lite hjälp av mig. Jag som trodde att de hade gott om papper och pennor på bf..

Kommentarer
Postat av: Bekka

fan va du klankar ner på bf då ;s

2011-05-03 @ 17:26:04
URL: http://beckalennartsson.blogg.se/
Postat av: Konstapel Anders

sån nörd du är seriöst skaffa ett liv..har du inget bättre för dig än att klaga på att andra gör det finns liksom städerskor som jobbar för skolan just för att STÄDA bort skiten som elverna skapar!!!



Hälsningar Pol Isen :P Chilla och ta de lungt

2011-05-09 @ 14:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0