Are you worth your weight in gold?

Flumskola idag. Börjar med skadeglädje i stor mängd när emil slår pannan i golvet, haha. Förlåt för att jag skrattade förut, och för att jag skrattar nu när jag tar upp det igen. Sen är det stödtimme med karina och då vet jag inte riktigt vad jag skrattade åt, men kul hade jag i alla fall. På fysiken ägnade jag ungefär en halvtimme åt att lägga en jädrans massa tärningar i ordning i en låda med sexan uppåt, fysik är underhållande (Y)
I morgon är det skrivtligt nationella i engelska B och det är jag faktiskt jättaglad över, för det betyder att kursen snart är över och att jag inte behöver läsa engelska på minst ett helt år! Nu ska jag spela plants vs. zombies för det var länge sen nu, och bättre underhåll finns det tydligen inte här omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0