I'm thinkin I'm thinkin too

Hittade ett packet adresserat till mig i postlådan. Tankte "vafasen är detta" och blev glatt överraskad när jag såg att det var från gotlands högskola och att det var en köttätande växt som jag hade fått. Jättesöt är den och nu har jag suttit i ungefär en och en halv timme och kollat upp skötseltips. Vatten ska den ha i alla fall, helst regnvatten för den gillar inte kalk, och så ska jag skaffa någon lustig torv som jag ska kolla hos blombacka om den finns. Jag ska göra så gott jag kan för att den inte ska dö, för jag behöver verkligen en hjälpreda som äter upp alla mygg åt mig.


Kommentarer
Postat av: Bekka

Åååhhhh, såna där är så grymt coola ju!

2011-06-17 @ 13:00:10
URL: http://beckalennartsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0