I don’t care what the whisperers say

Just nu har jag mos i hjärnan, siffror flyger runt och alla jäkla plu koder rabblas hela tiden. Konsum är ju näst intill mitt liv just nu. Fusklappen är för tillfället min bästa vän men i morgon är det sista gången för denna vecka och sen ser inte jag den förens på tisdag igen (Y) Just nu borde jag sova eftersom jag börjar vid 07.15 i morgon och jobbar till 18.30, men jag måste packa först, Öland ju :) Dock ser packningen inte så ljus ut.

 

Och just det, Karim borde ha hört mig idag. Det skulle lett till MVG, oj oj.
Dackarnas Hans Andersen hade tagit fler poäng igår om han hade gått till mig istället för annica och köpt sin cornetto, bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0