Grannen är hack i häl, han påstår att jag stjäl från hans äppelträd

Gårdagen bestod utav tv-spel med Bekka och liiiiiiiite fysikplugg. Mer än vad jag förväntade mig i alla fall. Fick hjälpa Bekka lite med naturkunskapen med, och det gjorde jag så gärna för sånt är skoj :) Jag är fortfarande lite småsur för att mina låtar på spotify inte kommer tillbaka, men det får jag väl leva med ett tag till.
I morgon blir det ringentriologin hemma hos bekkas kalla källare, pinsamt att jag inte sett alla dom än, men det fixas i morgon vettni. Bada skulle jag tydligen göra med, fats det är ju inte llika skoj.
Sist ut: kemiprovet gick bajs, värdelöst! Nu väntas lunch och sen fysik till 16.20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0