(Y)

Jag inleder inlägget precis som Lollo: Jag har just varit nere på konsum och köp en fet godispåse full med choklad och fruktgodis ( det där sista har inte lollo skrivit på sin blogg ;) ). Nu sitter jag i nvkorridoren och väntar på att teckenspråket ska börja, är ju i mellangrupen så jag får ju en lite extra lång håla, och vad ska man göra på den tiden? Jo, man ska läsa den underbara boken som vår älskade Karim har gett oss och som vi ska ha läst klart till den 16 februari. Kul. En jäkla massa att göra nu alltså.
Brandlarmet på skolan gick idag med och Hasse, grym som han är, lägger en rätt cool kommentar: "Kuul -.-  Jaha, egentligen ska vi ju gå ut och samlas nu. Aja, ni får gå och hämta era jackor så ni slipper frysa och så låser jag denna sal. Jag ska gå och kopiera en grej innan jag kommer också."

Kommentaren har jag snott från lollos blogg för jag orkade inte skriva själv vad han sa, för att jag har guldfiskminne så jag kommer inte ihåg vad han sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0