Like the devils got your hand

Äntligen helg men sovmorgon blev det inte i alla fall. Undra vems fel det var *butter*. Nationella i matte C i torsdags gick rätt bra tror jag, det kändes så i alla fall. Satt i 3.5 h och på något sätt kändes det som en halvtimme bara, förutom att jag var kissnödig som förlängde tiden lite.
Hade lite betygssnack igår med Karina i Kemi A och Naturkunskap, och det var inga ledsna miner på mig när jag gick ut från skolan den fredagen.
Nu sitter jag här och dricker cappuccion med tobleronesmak och sjunger till låtarna som spelas i prinsessan och grodan, så himla bra (Y)


Kommentarer
Postat av: Bekka

MVG i allt elr? :)

2011-01-22 @ 13:25:43
URL: http://beckalennartsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0