Keep that life flowin'

Nu har jag beställt ps3, cod; World at War och gt5 och Becca är otroligt nöjd. Nu längtar hon väääldigt mycket till lördag/söndag då det troligtvis kommer hem och då ska hon nörda skiten ur sig de sista dagarna på jullovet. Men hon måste även tänka på skolan och plugga lite till det kommande matteprovet, fysikprovet, naturkunskapsprovet, biologiprovet och medeltidsarbetet. Stackars henne.

Aja, Igår var jag i vimmerby och spelade Vimmerby Classic och det kunde ha gått mycket bättre än vad det gjorde, oj oj. Kastade bort sisådär 150 - 200 poäng, onödigt. Men så kan det gå. Ikväll ska jag förhoppningsvis till Bekka och göra nått, jag orkar inte plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0