-.-

Matcher igår som gick hyffsade. Jag spelade som en kråka med vi vann i alla fall, och 10 miss på 8 serier är inte så dåligt för att vara jag :) Träffade på eva-lena med, hahahahahahahahha (Y)
Det finns en som aldrig har med  sig pengar till mat och jag blir så förbannad verkligen, vet man att man ska iväg på en heldag så måste man ha mat efter ett tag och man måste då ha med sig pengar, men har han det? nej det har han inte. Igår hade han med sig en 50-lapp som han fick av sin pappa och eftersom han inte kunde köpa någon mat i bowlinghallen så skulle vi åka till donken efteråt så han fick mat. Men undertiden som vi åt så satt han och åt upp pommesen för en annan kille i laget. Va fan, han vill väl ha sin mat för sig själv?!?! Och bara för att han är så snäll och inte säger emot så satt han utan pengar och åt upp minst 3/4 delar av hans pommes :@ Folk utan pengar är folk jag inte gillar. I alla fall då man vet att man ska betala för något och man vet att det kostar mer än 50 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0