Dag 3

Fyra personer som betyder mycket för mig

Mamma - Det är hon, tillsammans med pappa, som har uppfostrat mig, skämt bort mig och hjälpt mig med allt jag har haft problem med.
Pappa - Haha, ja du pappa, jag hade ju inte haft så kul vid matbordet utan dig, eller vid tv soffan då det är fotboll, eller då det är melodifestival. oj oj, humorn fick jag från dig.
Elin - Vi har känt varandra länge, men det var inte fören i 8:an som vi blev riktiga vänner. Nu har vi upplevt otroligt mycket med varandra och jag vill uppleva mer. Hos dig stannar mina hemligheter, och det är jag tacksam för.
Michaela - Även vi började umgås med varandra i 8:an och vi har också upplevt mycket tillsammans, till exempel en utlandsresa till turkiet som var väldigt rolig. Vattengympa och kalle, vilka minnen. Du är en mycket god vän som jag värdesätter väldigt högt.


Kommentarer
Postat av: Michaela

älskade vän ♥

2011-02-16 @ 11:41:20
URL: http://michaelaalouice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0