How I miss yesterday

Vaknar av mobilalarmet vid 07.00 och tänker "HELVETE, är klockan redan halv 9, fan fan fan fan fan" och springer upp till byron, tar på mig det första bästa som visar sig och kutar sedan till toan med sminkväskan. Vid köksbordet sitter bea och kollar på mig som om jag vore dum i huvudet, hade klockan varit halv 9 så hade hon gått till skolan för ungefär 45 minuter sen. Så nu har jag gott om tid på mig här hemma, synd att jag redan är klar för skolan och har inget att göra. Jag får väl ta och sjunga lite till Panic! at the Disco.

Kommentarer
Postat av: Dominicsine

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-11-23 @ 09:53:15
URL: http://dominicsine.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0