Beräkna masshalten kväve i ren anilin. - Gör det själv bokj*vel, jag går och lägger mig!

Bara för att en viss person säger att jag aldrig uppdaterar bloggen så får jag väl ta och göra det två gånger idag.
Jag kan meddela att jag inte har hittat den där förbaskade lappen än så det är väl ett bekräftande på att den är slängd eller borta helt enkelt. Aja, jag ringer CSN i morgon och ser om jag får ut nått vettigt ur dem. Troligtvis inte.
Om en timme är det BB och innan dess ska jag ha gjort klart min kemiläxa, happy time (Y)
Och jag vill även tala om att Panic! at the Discos nya platta är sjukt bra och jag längtar tills i morgon då jag ska agera olydig mot lagboken.
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0