ZzZzZzZzZzzzzZzz....

Jag är helt slut och jag har gått i skolan i en vecka. Jocke kom fram till mig igår och sa att han hade nog den jobbigaste linjen på Vimmerby gymnasium. Ifall det var sant så skulle jag byta med en gång. En "uppsats" på en sida och läsa några sidor i en bok, aaaow stackare. Jag ska bara göra klart 7 uppgifter i kemin, läsa några sidor i biologin, skriva klart naturkunskapsberättelsen, ha ett fysikprov och göra klar San Francisco uppgifterna i engelskan inom 7 skoldagar! Ska vi snacka ingen fritid, kom till NV09 i Hultsfred. Men jag ska inte klaga, det är allt annat är tråkigt i min kära klass :)
För övrigt idag har jag varit ute och gått med Bekka :) och halvt slagit ihjäl min katt, han rev sönder min tröja. Så nu kan du få denna tröja Kristin, det är ett hål för naveln ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0