Sovmorgon in my ass!

Igår kväll gick jag och la mig med ett leende på läpparna. Jag hade gjort klart engelskan, svenskan, halva naturkunskapen, matten och jag hade inte pluggat fysik på hela kvällen. Dessutom hade jag sprungit skoljoggen, lärt mig dricka kaffe och jag visste att jag hade sovmorgon idag till 13.10..... ZzZzZz
07.38 vaknar jag utav skitmusik på hög nivå, dunderförkyld, feber och att jag kallsvettades. Snacka om att börja dagen helt fel. Det blev ju inte bättre av att tänka på vad min lillasyster hade gjort med mitt basnagellack och genomskinliga nagellack. Hon har nämligen tappat ut allt nagellack och hällt i nagelacksremover istället. Jag älskar dig Bea! Men det var bara att gå upp, brygga en kopp kaffe, ta en macka och sätta sig vid datorn. Jag hade ungefär 4 ½ timme dötid. Jag bestämde mig för att städa rummet, det behövdes. Det var faktiskt så dammigt så jag nös hela tiden, jag kanske är allergisk mot damm?! :S Stackars mig i såna fall. Nu är rummet rent och fint, blommorna är duschade, garderobsdörrarna är avtorkade, sminkhyllan är avtorkad ut till den minsta millimeter och dosorna ligger uppochner så att jag slipper damma mellan knapparna nästa gång. Du är duktig Rebecca. Nu ska jag borsta tänderna och gå ut med Tilda. Ikväll åker husets sista vhs-spelare ut.
Adjö Hercules och Lejonkungen två, vi ses på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0