Muy bien! (Y)

Har just kollat på Camp Rock 2: Tha final jam. Mycket bra film ;) Jag kan inte rå för det, men jag älskar deras låtar, haha :D
Nu borde jag först skriva till Louise och säga att hon inte ska ta med körskoleboken till skolan i morgon för jag hade visst missat en film och den hinner jag inte se nu, sen ska jag läsa igenom engelska grejen och sen sova, men först - lyssna sönder ett par låtar från Camp Rock 2:s soundtrack.

Wouldn't change a thing - Demi Lovato & Joe Jonas


Heart and soul - Jonas Brothers


Den sista och den skönaste låten måste se framträdandet till för annars är den tyvärr inte lika bra + att den inte gick att bädda in av någon jätteultramegasuperdum anledning. Men jag tycker att den är jättesöt och jättebra ;)

http://www.youtube.com/watch?v=UILg-PIt_l0&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0