With a broken heart and a ticket home

Jag har kommit underfund med att min fobi för spindlar är borta :) Visst, spindlar är fortfarande det äckligaste, vidrigaste och mest fasansfulla djur på jorden, men jag klarar av att se på dem och jag klarar av att vara i samma rum som dem om de sitter still och inte rör sig. Fast är de i taket så nja .. men men, det är framsteg. Detta är främst tack vare att jag har vågat ta i andra kryp så som skalbaggar, stora som små, annat grejs med 6 ben ( kackerlackan (Y) ) och sånt. En dag kanske jag till och med vågar ta i dem, vem vet.

Match idag, gick super för mig, sämre för laget. Vi förlorade med 9 - 11, men jag slog bra ; 752 :)
Becca är på gång!
btw; vad gjorde du där?! wtf?! bajs på alla runt omkring dig, kan du inte se mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0