A thousand faces looking up at me

FREDAG; En jättemysig liten pojke kom fram till mig när jag skulle åka ifrån willys och bara; Vilken fin cykel du har :) så himla söt :) Körde till Elin sen där det blev tacos och film. Familjen Jones, urdålig :S

LÖRDAG; Var i västervik och borrade kloten idag, och förhoppningsvis kommer det gå bättre nu med lite variation och lika dant grepp i alla bollar. Körde hem med och gud så duktig jag är :) Fast mamma satt och höll sig om huvudet varje gång jag skulle in i en rondell. Tydligen körde jag för fort för hennes smak ;)
Somnade vid 8 sen, haha bäbis ;D

SÖNDAG; Sov till halv 12 typ, fick inte sova längre -.- Gick upp och städade lite och sen bar det av på zumba. Så himla skoj det är, det är helt sjukt! Hjälpte Bekka ( Bekkutt ) med matten sen, så nu är hon lite smartare än vad hon var för en vecka sen. ;)

MÅNDAG; Idag ska jag bara lata mig, kolla på de avsnitten jag har missat från idol och så ska jag kolla på Kungarna av Tylösand.

3år1månad14dagar

Kommentarer
Postat av: Lotta

Olle Hedberg var gryymt bra på Idol i fredags :)

2010-10-04 @ 16:59:07
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0