Steak house

Blir lite plugg denna vecka med, lustigt :S not :P 2 prov som jag förhoppningsvis klarar galant.
Och jag måste bara säga att ibland kan jag få rycket på vissa böcker och bibliotek. Jag köpte en bok i somras och på baksidan av den stod det att uppföljaren skulle komma ut i oktober 2010 och då var jag så duktig så jag "beställde" den sista på biblioteket för ett tag sen och nu har den kommit. Bara det att det är tydligen den 5:e boken i den serien och jag skulle ha den tredje?! Hallå, tre böcker kan väl inte komma samtidigt, åååååååååh. Så nu måste jag lämna tillbaka den boken jag har nu som det är väldigt lång väntetid på och läsa de andra två som är emellan. Puckobok! :@
Men nu blir det film för jag behöver lite paus.

btw; jag längtar till söndag för då är det zumbaaaaaaaaa :D



Kommentarer
Postat av: Elin N

kan låna dom av mig sen, kommer att få dom i julklapp :) På baksidan står det att uppföljaren kommer ut i POCKET oktober 2010

2010-11-15 @ 19:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0