TORSDAG 27 MAJ 2010 - VANDRING

Idag har vi haft vandring med klassen, så himla kul. Fast pain in the ass så ont jag har i fötterna!!! :P Höll på att drutta på ändan en gång med, kunde gått illa där. ;)
Var i vimmerby och handlade en sväng i onsdags för att vi var lediga :D Det har vi NV 08 och NV 07 att tacka för (: Aja, mamma var med in så vi handlade lite kläder och grejer. Så hem fick jag med mig;
  • 2 Bh:ar - Lindex
  • 2 shorts - Lindex
  • 1 shorts (blommiga) - Cubus
  • 2 linnen - Cubus
  • 2 nagellack - Cubus
  • 1 påse polkagrisar - ÖB
  • 2 tennisbollar - Intersport
Nu ska jag försöka att skriva analysen på The Road och träna lite på engelskaprovet till i morgon, men jag kan inte slita blicken ifrån mina naglar. Så himla fint nagellack :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0