TISDAG 25 MAJ 2010 - yeah!

Shoohooou, ledig i morgon :D och därför ska jag och mamma in och handla i vimmerby, så trevligt (:
Spanska prov idag, gick rätt bra tror jag .. hoppas det i alla fall. Får jag bara G på provet så får jag G i slutbetyg, får jag högre så får jag VG i slutbetyg så jag hoppas på ett högt nu (: Jag skulle ju haft engelska idag med men det provet slapp jag och några fler för att vi redan hade gjort ett språkprov idag, bra där Kevin att du sa det (:

Haha måste bara tillägga att det finns en riktig pärla ( för att använda Kristins ord ) i lärarkåren. Haha, det slog mig i går morse då han kom och pratade med mig :P Finns nog allt någon som håller med mig där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0