SÖNDAG 30 MAJ 2010 - LEKTION

Att övningsköra med pappa är som att ha en papegoja bredvid sig. Antingen säger han hela tiden; Bra, bra, bra, bra eller Fel, fel ,fel, fel. Och som vanligt så får man höra; Kör inte så fort, Sakta ner och SVÄNG!!! Hallå, jag svänger ju, men bara för att det går lite för fort för pappas smak så hinner jag faktiskt med att svänga även om han inte tror det ..
Och att köra i 80 på en 90 väg är så himla tråkigt, jag kör hellre i 100 men då blir pappa inte glad. Tänk, om ett år kanske jag har körkort och får köra utan pappa, gud så skönt :D



Kommentarer
Postat av: Bekkis :D

hihihi, då får du köra runt på mig sen när du har körkort (a) lova det ? :)

2010-05-31 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0