LÖRDAG 8 MAJ 2010 - ADIOS AMIGOS

Korpcupen i hallen idag. En mycket trevlig dag har det varit idag, även att jag åkte ut i första omgången. Linda spelade jäkligt bra (: Vinnare i spelet var i alla fall Mona som spelade väldigt bra idag, grattis (: Det var ju även sista dagen för Kurre och Erene att ha bowlinghallen, nu tar Pia och Peter över men det ska väl bli bra det med (: Jag kommer att sakna Erene i alla fall. Hon är en mycket bra och lojal vän. Visserligen är hon kanske 25 år äldre än mig, men vadå? Hon är en helt underbar människa. Vill man ha ett rakt, ärligt svar eller råd till något så ring henne, det gör jag i alla fall.
Jag har i alla fall spenderat 10 timmar nere i hallen idag, tur att det finns roligt folk (:

Jag ska avsluta detta inlägg med två välkända textbitar från Winnerbäck. Lite så att de passar in på mig just nu.

Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle
bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is.

Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
här sitter jag och baddar såren med salt
det går åt helvete med allt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0