FREDAG 14 MAJ 2010 - KALMAR

Det blev en tripp till Kalmar idag med mamma (: Jag hittade massor och självklart så utnyttjar man mammas plånbok vid de tillfällena ;D
Jag inhandlade;
  • 2 Linnen - Gina tricot
  • 4 t-shirts/toppar - Lindex
  • 1 sjömanströja - Aima
  • 2 tröjor - Second hand
  • 1 klänning - Aima
  • 1 cykelbyxa - Second hand
  • 1 ¾ byxa - Aima
  • 2 Bh:ar - Lindex
  • 1 väska - Lindex
  • 1 resväska, Stig-Helmer stile - Second hand
  • 3 Pierre René miniskuggor - Lindex
  • 3 kartor med örhängen (18 st) - H&M
  • 4 ringar - Glitter
Väldigt nöjd med dagen. I morgon blir det golf med bowlinglaget.
FRÅGA: Kommer jag träffa bollen tro?
SVAR: Nej.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Gud så mkt! Du anar inte hur avundsjuk jag är ! ;)

2010-05-15 @ 17:40:13
URL: http://kriistiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0