TISDAG 9 MARS 2010 - ?

Kristin frågade mig igår vilken smak jag hade på killar och jag har inte kunnat sluta tänka på det. Jag har ingen aning!!!
Blondt (stavning?) är alltid fint, men på något sätt känns mörkhåriga killar lite mer macho ..
Och blåa vänliga ögon kan ingen stå emot. Men jag har ingen aning om vad jag själv tycker om, det suger!
Fast jag säger väl som alla andra som inte ser ut som supermodeller, det är insidan som räknas.

Jag sitter nu här och tittar upp mot stjärnorna genom mitt sovrumsfönster. Stjärnan där min mormor vilar blinkar mot mig, och ibland börjar jag undra om det faktiskt är så att våra själar åker upp till himlen när vi dör? Om det är så, så sitter min mormor och morfar hand i hand på den blinkande stjärnan tillsammans med alla mina andra nära och kära som har försvunnit från jorden och vakar över mig. Måste komma ihåg att säga godnatt till stjärnan ifall det skulle vara sant.
Jag hoppas att det är sant (:

På svenskan idag delades vi in i par för att kunna skriva upp argument till fredagens debatter. Matte och Emil, ni är såååå körda. (6)

Nästa stopp - Kemiboken. Prov to mööra -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0