ONSDAG 24 MARS 2010 - :/

Har fått hem fraktsedeln eller den till att skicka min mobil på lagning så nu blir det stenålderstelefon i några veckor :/ De säger säkert bara att den är fuktskadad bara för att de inte orkar göra nått åt det, men säger de det så ljuger de, för jag tror inte att en telefon kan spricka på grund av fukt? Men men, det är lika bra att skicka iväg den ifall de kan göra något åt saken. Annars så får jag väl köpa en ny eller ha den ett tag till tills den rasar ihop helt.
Idag har vi haft labb :D Det är så mycket roligare än vanlig lektion + att det går mycket fortare, och det gillas när det är onsdag med långdragna lektioner. Och louise hade ju glömt sina nycklar idag så vi fick tröka in sakerna i mitt skåp, och det är trångt med bara en jacka och en väska men det gick bra tillslut (:

För övrigt dessa dagar så har det varit bra. Blev rätt duktigt grillad igår av Emil och Matte på debatten, men vad gör det? jag kan ta ett bakslag, även om det är svårarenär det är från Emil .. :p Och det har kommit fram att vissa personer inte har någon gräns på hur gammal en person bör vara innan man börjar prata om snusk till henne. Jag håller med dig Bea, men han har inte bara mindre hästar i stallet, de springer även åt fel håll!

Nu ska jag träna lite på engelskan sen ut och springa. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0