ONSDAG 10 MARS 2010 - BAAAAH!!!

Kemiprov idag. Jag tror att det gick rätt bra.. Fast sista frågan gillade inte jag. Apa på den!
Idag på spanskan så frågar Aracely varför jag inte ska gå steg 4 sen nästa år. Haha, trodde hon det själv eller? Jag suger ju, och jag bävar för att gå på lektionerna. Jag har till och med räknat ner hur många lektioner det är kvar tills jag slipper skiten ;D och det är högst 33 kvar. Det betyder att det är 33 lektioner*50 min = 1650 min = 27 h och 30 min dötid. Men det går snart hoppas jag. Hon bad mig även att skriva en dagbok på spanska under tiden som jag är i Branäs. Men hallå, tjena? Tror hon att jag är proffs eller? Jag är inte borta från skolan för att skriva dagbok halva dagen, jag är borta för att åka skidor och inte tänka på skolan ett dugg! Baaah!!!
Jag ska även läsa fysik och matte under den tiden, och så har jag engelskaprov veckan efter med, kul för mig! Kul för Elin som ska stå ut med all hjälp jag lär behöva. Eller matten, fysiken och engelskan är lugnt, men spanskan ……
Nehej, nu ska jag inte sitta och klaga mer, nu ska jag skriva lite på mitt filmmanus till spanskan ( ännu mer jobb ) och sen ska jag ta en paus och kolla på andra avenyn. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0