MÅNDAG 8 MARS 2010 - DRÄNKT!

Vattenpolo på gympan idag. Grymt kul men jag svalde nog 10^27 liter vatten på cupen. Mitt lag förlorade stort, haha :P Jag hade chansen att göra det sista målet med ivägen stod ju Emil så jag kom inte redigt fram till målet ...
Jag hade världens söligaste lagmedlemmar. Medans jag kämpade under vattnet för att behålla bollen mot Emil så fessimmar mina lagkamrater fram till mig. Va fan, ett lagspel går inte ut på att alla förutom en står på samma ställe. Aja, det var kul ändå! :D
     Jag satt och tänkte på vägen hem från skolan idag. Finns det dubbdäck till cyklar? Kan man inte trycka i häftstift från insidan av däcket för att få mer fäste i isen som ligger i ett lager på 5 cm på vägarna? Varför kan inte kommunen vara lite smarta för en gångs skull och sanda på sidorna av vägen och inte bara en liten rand i mitten där ingen kör? 
     Solen står just nu mitt på himlen, inte mitt på kanske men det är inga feta moln som är i vägen i alla fall, och steker all förbaskad snö som ligger överallt. Åh vad jag önskar att all snö vore borta nu. JAG VILL HA SOMMAR!! 
     Jag sitter och småskrattar lite för mig själv, hur kunde Samuel få för sig att jag var tillsammans med Johan? hahaha kul ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0