LÖRDAG 20 MARS 2010 - KALAS

Jag slapp göra tårta igår, mamma gjorde den istället så jag kunde gå ut och roa mig med Millan (: Det var mycket länge sen jag var hos henne. Jullovet var sist tror jag..
Idag skulle jag ju egentligen åkt och kollat på när A-laget spelade mot o-hamn och vimmerby men så kom jag på att det var kalas ... Attans bananer! Men kalaset idag var väl trevligt ändå. De över 30 + satt och pratade skvaller, Bea, Marcus och Fillan satt vid datorn och Elis lekte med bilar och klappade katten.
Jag fick lite fina presenter med. En mascara av Camilla och Kalle, man kan aldrig få för många (: ett kilo godis av farmor och farfar, en jättefin krukväxt som jag ville ha :D + 500 kronor och sedan skulle jag få något mer sa de.. Av Lotta fick jag ett par örhängen och en supergullig spargris :D ett + var att den var grön :)

I morgon är det match mot Gamleby borta och sen vid 14.00 är det hemma match mot hulingen. KROSSAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Nu ska jag se på Millenium. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0