LÖRDAG 13 MARS 2010 - FINAAAAL!!!

Ikväll är det final i melodifestivalen, yeaaayy :D Kanske lite tråkig lördagkväll, men det är något som måste ses. Hela bowlinglaget ska på fest på Ronja ikväll för att "insupa" laget som de sa, men det har de väl lyckats med mycket tidigare tycker jag. Jag ska inte vara med i alla fall på grund av många saker ... 
Idag har jag packat det sista till resan och fixat lite med min mp3. Jag är nästan lite nervös, haha :P För övrigt så har jag haft mycket dötid idag även att jag har bakat, kollat på film, packat och massa mer. Men så är det väl när man vaknar vid 6 och inte kan somna om?
Jag kollade på Green Street Hooligans 2 i morse, och shit! den är bra, riktigt bra!
Nu ska jag leta efter min mobil laddare för den har försvunnit, sen ska jga titta på Lejonkungen ;) Kanske hinner spela lite emellan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0