FREDAG 26 MARS 2010 - Hmm :)

Hörde i skolan att det bara är 7 fredagar kvar tills det är sommarlov, hur skönt är inte det?!?! Snart slipper jag spanskan, shoohooooou! :D Fick även reda på att jag bara hade VG- på argumentationen, och det suger!! :( Om jag ska vara ärlig så sänkte det min dag betydligt ..
Men ett + idag är att det har varit supervarmt och våren är äntligen här på riktigt nu (:

Igår var det träning och det gick faktiskt bra, det verkar gå uppåt. ÄNTLIGEN!!! I morgon får vi se hur det går igen då det är derby än en gång. Har ju nästan lovat Robin att komma och kolla då A-laget spelar med så jag får väl gå upp tidigt då -.-

~♥~ Bara genom din vänliga blick, stjärnorna lyser för mig inatt ~♥~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0