FREDAG 19 MARS 2010 - ?

Sitter just nu här och lyssnar på min kära simple plan spelningslista. Love till dom <3 Ska snart ta och byta öronhängen i mina nya hål. Shit, första gången och det kommer göra så himlans ont!!!
Michaela skulle ha "kalas" idag och hade tydligen bjudit halva hultsfredskommuns tjejer så jag skippar det. Inte så sugen på en massa tjatter ikväll. + att de skulle vidare till målilla senare, dit jag inte ska med så lite onödigt att åka till vena i någon timma bara. Lika bra att sitta hemma och prata med Danne ;)

Ikväll är det national treasure 2 på 5:an, me like :D Det var väldigt länge sen jag såg den (: Borde kanske städa lite med, i morgon är det nämligen kalas för mig (: Så två av mina mostrar kommer och så min farmor och farfar (: Jag hoppas att jag får en fin liten krukväxt som finar till mitt rum lite. Är så trött på pengaträdet och mina andra kaktusar som aldrig blommar.

Nu ska jag baka tårta och efter det så ska jag byta örhängen, buhuuu!!

¡Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0