7 Mars 2010 - Klockan 19.

Nu när kristin har skrivit en liten kommentar till mitt förra inlägg som skrevs för ljusår sen, så kanske jag kan börja försöka komma ihåg att skriva lite någon gång sådär.

Igår var det min födelsedag, grattis till mig. - Tack så mycket!
Jag fick en mascara av min lilla syster, och en tavla som hon hade broderat. Mkt fin (: Och så fick jag pengar till Branäs av min mamma och pappa. Tack ska ni ha för det (: Och tack till alla ni som har skrivit något eller några ord i min logg på facebook eller på mobilen. Inte varje dag man hör av så många vänner på så kort stund. Väldigt trevligt (:
I fredags i skolan på svenska så sjöng klassen för mig och jag, rent ut sagt, HATAR när folk gör det. Visst, det är alltid kul att stå i "centrum" och jag tror att jag strävar lite efter att göra det hela tiden, men inte när det gäller såna här grejer. Födelsedagar, julafton, midsommar och alla hjärtans dag är överskattade dagar som man egentligen inte behöver lägga så stor energi över. Ett grattis eller ett god jul är allt jag behöver.

Idag fyller i alla fall Robin år så grattis till han :) 19 år, fyfan. Gammal gubbe snart ;)

Idag har jag varit på breddtunering i Vimmerby och det gick väl bra. Bea spelade väl inte så himla bra men vad gör det, vimmerby vinner ju alltid ändå. Helt onödigt att ha den här tuneringen, HFK pumpar bara in en massa pengar till VIF i onödan. Jag tror inte att HFK har vunnit en enda gång ... SÄMST!!! 

När jag gjorde fysikläxan nyss blev jag nästan besviken då jag skrev klart den sista uppgiften. Detta är ju kul just nu! Äntligen förstår jag!!! :D

Nu ska jag titta på min femte film för denna helg. Spiderman 3.


Kommentarer
Postat av: Kristin

oj tjena! Femte filmen för den här helgen? Jag kajsa henning och emil gick igenom vilka som hade kollat flest filmer i helgen. Kajsa hade sett 1, jag 2 emil 4 och henning minns jag inte men du ägde oss alla visst ;)

2010-03-08 @ 15:23:36
URL: http://kriistiins.blogg.se/
Postat av: Kristin

oj tjena! Femte filmen för den här helgen? Jag kajsa henning och emil gick igenom vilka som hade kollat flest filmer i helgen. Kajsa hade sett 1, jag 2 emil 4 och henning minns jag inte men du ägde oss alla visst ;)

2010-03-08 @ 15:24:53
URL: http://kriistiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0