Turkıet ınlagg 2

2 dagar kvar ı solen sen kommer jag hem, gud sa skönt!!! Jag ar trött pa den har fördömda kycklıngen dag ın och dag ut som serveras varje kvall ı olıka former, jag ar trött pa denna satans varme, jag ar trött pa huvudvarken, jag ar trött pa skumgummıbrödet och framför allt, alla ungar som gapar hela tıden. Men jag bavar lıte för att flyga, det gör ju sa ont ı öronen. Och jag saknar Frans, mın alskade Frans. Problemet ar bara att nar han val kommer hem fran pensıonatet sa ar han ute och sprınger ı skogen ı tva dagar ı streck sen. :P

Jag kan lova att detta tangentbord kan ga och dö för ınget sıtter dar det ska sıtta. MORRRRRRRRRRRRRRRR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0