LÖRDAG 12 JUNI 2010 - KÄRT BARN HAR MÅNGA NAMN

Åååh, jag har fått något hot på min dator och jag mitt invalida, oteckniska pucko har ingen aning om hur jag får bort skiten!!!!

Var förövrigt ute i vena idag och hälsade på Keno Kenneth Ken Kevin Katten Hajen Nilsson. Så himla söt :) Men att gå ut och gå i koppel är inte en favorit. Så idag har jag hälsat på tre bebisar; Elins bebis vars namn just nu är väääldigt långt, Carins bebis Smilla typ 2 veckor eller något mindre och så Sandras bebis, den svarta polon i garaget ;) Kul jul. Körde hem med, jag som troligtvis föddes till fel kön eftersom jag är den enda tjejen på jorden som inte kan göra två saker samtidigt, och jag kom inte riktigt iväg först men sen så. Och samma gamla visa, pappa säger till när jag ska svänga upp på garageuppfarten, mina öron måste kopplas till hjärnan som kopplar sig vidare till fötTerna som kopplar sig vidare till händerna och sen svänger jag, så jag svänger jämt försent :)
Då vet ni det.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0