FREDAG 11 JUNI 2010 - STUDENT

Hultsfreds studenters dag. Grattis till alla er. Lite synd att vädret är som det är.
Robin fick en liten blomma av mig, och jag fick en av honom haha. Så gullig han är :) Bättre vän finns inte.
Jag är lite besviken på allt idag faktiskt.

På vädret
På planerna
På vännerna
På han
På henne
På mig


Verkligen på mig själv. Jag hade chansen att vara trevlig och hälsa, men istället så beter jag mig som en sten, lika kall, hård och känslolös. Om Du läser det här så vill jag bara säga hej. Förlåt för mitt kalla jag, men du verkar inte bry dig i alla fall.

btw; Lollo, jag såg Emil idag, maha ;)

Kommentarer
Postat av: louise

hahaha. på stundenten förmodar jag? ;P

2010-06-12 @ 20:10:51
URL: http://thatlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0