At home

Hemma efter ett härligt, roligt, svettigt zumbapass. Alltså, jag måste rekommendera det till alla i världen, det är så himla kul!!! Och det är inte bara tjejer som kan köra zumba, det finns ett par av det andra könet med. Just nu känner jag lite ångest för att jag ska åka om en vecka, jag kommer missa minst 2 pass :'( Men jag får väl stå på stranden och skaka rumpa tillsammans med turkarna :D Det finns alltid någon som gillar det ;)
När man står där bak och kollar på ledarna så tycker man att man är skitdålig och inte kan vifta på höfterna lika mycket som dem, men Bea sa att jag var skitduktig rakt ut och det bästa med henne är att hon säger vad hon tycker. Fattar ni?! Jag kan skaka rumpa som chilienarna!!! Och det är inte dåligt vill jag lova ;)
Just ask, I can show you ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0