I'M FEELING HOT HOT HOT

Jag kan inte förstå varför ungdomar (om man nu ska dra alla över en kam) ska åka till stranden på kvällen? Jag näst intill hatar att bada, jag badar endast i utlandet där vattnet är upp emot 25 grader minst och luften är så varm så man nästan smälter, men nu när det för en gångs skull är satans varmt i Sverige så är det ingen ungdom som badar på dagen utan de ska åka när solen nästan har gått ner och det är kallt och myggen har kommit fram. Jag kan inte förstå det, är det för att det är en massa barn som springer runt? är det för att det är en massa föräldrar där? Ska jag bada i Sverige så ska det vara mitt på dagen så att jag kan torka i solen och känna svalka i vattnet istället för att frysa ihjäl och jaga mygg klockan 20.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0