something in your voice

Var ett tag sen nu. Har hunnit med två prov i kemi som gick rätt bra, en julslagning vars spel inte gick så bra men jag kom hem med två priser i alla fall (mest miss på 2 serier och att jag har utveklats massor på så kort tid(personligt pris från smirre)). Då fick jag två chokladkakor och en kristallkrona (?!). Även lite städning hos pappa och hjälpt till i bowlinghallen med guldjakten. (Jädra Jacob som ska klaga hela tiden)
Idag blir det till att kolla på alla avsnitt av julkalendern som jag har missat och så ska jag såklart skriva klart engelska grejen. Typiskt Karim att ge oss en uppgift till sista riktiga skoldagen. -.- Får nog gå ner till willys och köpa ett par loka så jag klarar mig (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0