Dagens hissa och dissa

HISSA: Korta lektioner.
Mitt induviduella val är endast 1 timme lång eftersom vi är så många och då var vi tvugna att dela på klassen. Jag är då i första gruppen och det resulterar i en kortare måndag och en timmes håla på fredagmorgonen. Precis innan timmen är slut brukar jag träffa på syndromet trött och då är den hålan alldeles perfekt för att vila på.
DISSA: Varningar på datorn som kommer upp utan att det hänt något.
Jag verkligen hatar när någonting kommer upp mitt under ett spel där saker går på tid, eller då jag inte vågar sätta på en CD-rom för att datorn skulle få fnatt och skicka ut varningar åt alla möjliga håll. Värst är ändå när man trycker på "ja" på en sån där förfrågning om anslutningsmöjligheter och det kommer en uppföljande ruta där man ska välja på olika alternativ.
Dagens, veckans, månadens, årets, livets, evighetens jävla diss. VARNINGAR :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0