TORSDAG 29 APRIL 2010 - ÅÅÅÅÅÅÅH :'(

Nu när jag kom hem från skolan så kände jag att det luktade någon gas blandat med min parfym i hfk bagen. Det är nämligen så att korken på parfymflaskan hade åkt av och något i väskan hade legat och tryckt på den så den är helt tom nu och det verkligen stinker parfym i hela väskan. Åh så ledsen jag blir!!! Visst, att bli ledsen över en parfym är inte så normalt kanske men den luktade så himla gott, den var smidig att ha med sig och framför allt så fick jag den av mamma i julklapp. Jag hade beställt den parfymen från oriflame för ett år sen ungefär men då var den slut på lagret så jag fick den aldrig och sen hade mamma fått hem den för att hon hade köpt en sak och jag blev verkligen överlycklig över att jag fick den av henne vid jul, men nu är den slut och jag är verkligen jätteledsen. Ååååååh Jävla skit. Det förstörde min dag totalt. + att jag har kommit på att jag är dum i huvudet. Att jag har låtit mig själv dagdrömma om omöjliga saker. Inte ens Han där uppe skulle kunna fixa det, inte U heller.

Jag hoppas att Lollo har lagt upp det lilla roliga vi hade i skolan idag om Harry Potter och Robin Hood, för jag är inte på humör för att skriva det nu. JÄVLA KORK JÄVEL!!!!!!! :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0