TISDAG 27 APRIL 2010 - (:

Idag har det varit en bra dag.
  • Fick sova till halv 8
  • Håret jävlades inte i morse utan fastnade i knuten som det skulle
  • Spanska nationella gick hyffsat för att vara en hörövning
  • Fysikprovet gick bra
  • Svenskan är inlämnad
  • Robin slog bra och kom tvåa i halligan
  • Jag sprang HELA vägen hem från bowlinghallen, utan paus i sista uppförsbacken

Jag ska snart börja videoblogga, men jag måste göra det innan mina föräldrar eller lillasyster kommer hem, eller i alla fall så de inte hör för det är lite pinsamt :P Kan även upplysa mig själv, och kanske er om det är någon som läser, att jag har lagt upp en liten nedräkning tills skolan slutar, och framför allt när spanskan är över. Aja, den finns under profilbilden i alla fall. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0