SÖNDAG 4 APRIL 2010 - '

Idag har det varit lite som min otursdag. I morse vid frukosten så nös jag och samtidigt råkade jag slå i cp-knölen (elektriska knölen) i köksbänkskanten så jag har skitont i armen nu, och inte nog med det, mamma kommer och säger att jag ska städa rummet -.- men nu är det fint iaf (:
Jag kollade lite på Kristins blogg förut och jag måste säga att hon har en underbar design. Den är verkligen superfin (: Tyvärr har jag varken fantasin, orken eller program till att göra en fin design, så jag får nöja mig med den jag har. Lite jätte mycket tråkig kanske, men som sagt, fantasin är slut och jag vet inte vart ifrån man kan få påfyllning.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska installera NFS Undercover på datorn eller om jag ska köra NFS Underground 2 som redan är installerat. Eller så kan jag gå och spela NFS Undercover på mitt Wii. Detta är en bra fråga som jag ska suga på länge ..
Under tiden som jag suger på mitt beslut ska jag leta reda på hur man gör för att länka olika bloggar, så ni kan få se Kristins design :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0