SÖNDAG 11 APRIL 2010 - SÅ TRÖTT!

Är helt slutkörd i kroppen, går som om jag skitit på mig eller nått haha :P Mellan 12.30 och 16.20 i går kapade vi ved och idag mellan 11.30 och 18.00 klöv vi ved. Jag är så himlans trött!!!
Igår spelade Underlifvens i bygdegården och jag måste medge att de var bättre än jag trodde. En mycket trevlig kväll och när Lelle är med så kan inget bli tråkigt. Vilken fart det är i den bruden. ;)

Måste säga att det har varit ett skönt lov men att jag längtat lite tillbaka till skolan, inte för att jag är sugen på att plugga igen utan för att det är så tråkigt att vara ensam hela tiden. + att ju fortare lovet går desto fortare får vi sommarlov som leder till att jag snart slipper spanskan ;D

Nu ska jag titta på lejonkungen 2 på min gamla VHS.





Dagens outfit; 
                    Arbetaroverall från Västerviks grävmaskiner AB 
                    Svarta strumpor från mammas garderob


Mohahahaha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0