MÅNDAG 5 APRIL 2010 - JÖNKÖPING

Idag for jag till Jönköping för att handla lite, men det var ju inte så himla kul som det var tänkt. Till rondellen vid avfarten till Elmia och där var det en aslång kö för att det finns en massa idioter som inte kan köra bil på rätt sätt. Till och med jag skulle köra bättre! Nötter! Sen var det as mycket folk inne på A6 och ikea så det var inte heller så skoj, men jag har inhandlat lite i alla fall. Det blev två t-shirts (kan behövas, jag går ju alltid runt i tjocktröjor annars), ett par jeans och två par skor :D Jag älskar skor! Visserligen har jag en lite udda smak på skor tror jag för ingen annan tycker om mina skor. Här om dagen fick jag höra att mina skor såg ut som Charlie Chapplings (stavning?) skor men huvudsaken är att jag tycker om dom i alla fall. Haha, på drygt 2 rader så nämnde jag ordet skor 5 gånger, kul ;D Jag kan säga det igen; skor. Och igen; skor, skor, skor, skor, skor! ;)

Nu ska jag äta, sen ska jag spela Age of Empire :D

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha becca du e sköööön du! ;)

2010-04-06 @ 00:07:43
URL: http://kriistiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0