LÖRDAG 3 APRIL 2010 - KALAS

Kalas idag för Marcus. Det var väl trevligt, fast drygt. Innan så sålde jag och Bea bingolotter, och det gick faktiskt rätt bra. Vi sålde 30 enkellotter och 3 dubbellotter. (:
I går var det klubbmästerskap och det var superkul. Lite annat system än innan så man kunde bli utslagen och massa, skit kul :P Sen gick vi och åt på "hotell" Europa som Smirre sa haha :P Mycket fin mat måste jag säga (:
I torsdags var det metropol. Amanda Jensen-musik och Rebecca Solnevik hör inte ihop. Man ska väl inte säga att någon är dålig, men jag gillar inte hennes musik. Varför var jag där då? Jo, för att man ska väl kunna säga att man har sett henne i alla fall.

På några dagar nu har jag kommit på att man inte ska tro sina dagdrömmar, de slår verkligen aldrig in. Speciellt inte när man drömmer om en bugatti veyron på garageuppfarten. Men vissa drömmar kan faktiskt slå in, men då inte för mig. Jag börjar tro saker, men blir alltid besviken. 
Nu har jag har slutat tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0