LÖRDAG 17 APRIL 2010 - KALAS

Började dagen med att umgås med mina kära vänner 3-meters-tentakel-på-huvudet-småkryp och den gigantiska vedhögen utanför fönstret, sen kom Lotta, farmor och farfar och firade mamma med bullens pilsnerkorv. Mumma (: Lotta klippte även pappa för första gången med rakapparat eller sån där. Nästa gång är det min tur att klippa han, haha stackars pappa ;D det lär ju bli hack ända in till svålen ;)
Nu sitter mamma och väntar på att Millenium ska börja och jag håller mig mer än gärna i mitt eget rum och gör något annat för jag gillar INTE de där filmerna. Jag är väl kanske den enda i landet som inte gör det men vad gör det? Jag gillar varken Johan Falk filmerna eller Wallander så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0