FREDAG 16 APRIL 2010 - UUUÄÄÄÄHHH!!

Kom nyss in från att ha float ved i några timmar. Det finns nog inget som är tråkigare! Och till råga på allt så är det typ 1000 olika sorters kryp i den där gigantiska högen och jag hatar småkryp!!! De som är värst finns det såklart flest av. De är runt 1 meter långa och har typ 3 meter långa tentakler som sticker ut från huvudet. Kanske inte, men nästan och det är vidrigt!
Bea ligger och tittar på Twilight för första gången och tjuter som en gris. Hon ska snart börja kolla på New moon, och där lär hon ju inte tjuta mindre.
Nej, min dag har verkligen inte varit positiv. Ett poäng ifrån MVG på Psykologin, VG+ på svenska talet för att jag tydligen pratade för fort men det fanns de som pratade mycket fortare än mig och fick MVG ändå och jag har beslutsångest.
Ska jag, eller ska jag inte ge fria tyglar? Det är frågan.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0