(Y)

En bra dag i skolan, börjar med att göra klart spanska läxan och sen var det lucia uppvisning av estetarna. Treorna var ju helt klart bäst i den sista låten, och han med mössan var lite kul, eller hur Kristin ? ;)
Ryggmassage och sen mat. Mamma brukar säga att kebabpytten är så himla god med vitlökssåsen, men så god var den inte. De två första tuggorna var väl goda, men sen .. nej .. Svenska prov som gick rätt bra tror jag, hade vi sen (: Och filmanalysen är nu inne, känns riktigt bra, bara novellen kvar i svenskan nu (Y)
Sitter just nu och kollar på lite klipp från youtube på Dennis blogg. Den som gjort detta i denna film, han har nog inget liv. Eller så har han alldeles för mycket fritid.



Städa med pappa om ett tag då han kommer hem, och sen är det IDOOOOOOOL! Go Erik!
Erik har helt klart den bästa rösten utav Calle och han, men Calle har en skönare stil. Erik kan dock bli lite katig och stor på't om han vinner. Calle skulle mer ta det lugnt, inte göra en så himla jätte stor grej av det .. men det är ju vad jag tror. Någon annan som tror något?

Sofie och Louise snackade om "den röda tråden" i en blogg i måndags. Det är tydligen roligare om man skriver om nästan samma sak hela tiden, typ mode och sånt där. Jag behöver ingen röd tråd, jag skriver för att det är kul, sen om någon läser det jag skriver eller inte, det bryr inte jag mig om. Tror jag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0